WELCOME....

IT'S ALL ABOUT YARNTZ...

Thursday, December 16, 2010

> YM oh YM....

Sebenarnya xda pa benda pon yg aku nak tulis lam blog ni skang ni..sbbnya xda apa yg menarik berlaku dalam idop aku kebelakangan ni..asyik dgr conflict org lain n bagi pendapat yg x la bernas sgt..idop aku cam x da pa2 yg berlaku..sumanya mendatar..routine yg sma2 tiap2 hari..terpaksa on fb tiap2 ari..sampai dah x larat nak ngadap muka sendiri lam fb yg mmg aku prasan semakin ari semakin mengembang..tp tringat lak kat sorang kwn aku yg aku sendiri x penah jumpa.kiranya kawan online la ni..dia suh aku update blog aku ni...hehe..ntah2 dia pon xda masa nak bc..mslhnya aku mmg xda topic lgsg nak dibuat sebagai entry..tp dah bosan n kebetulan tringat pesanan kawan nan satu tu, aku update gak la..

>>>>>"MARX..this is for u k.."<<<<<

Bercakap tentang berkawan lam tenet ni, mmg dah lama la aku x active..dulu ada masa aku smpai gla chatting..xon YM sehari leh demam aku..siap on mobile lg kalau xda kelapangan..lam kelas pon aku pulun chat..balik klas trus on laptop n ngadap YM sampai la ke senja..hehehe..ms tu bengang gak la rsnya Baya kat aku..ye la..nak p makan pon aku wat lambat2..dok ada yg menunggu nak chat, mn leh nak tggl kan..

Tp makin hari makin aku rs kwn2 lam YM ni dah cam x best..bukan x best sbb diri depa sendiri..tp ni bab topik2 yg dibincangkan..sampai satu tahap, ada yg cuba amik kesempatan..so, aku terpk la balik pa yg x kena..maybe salah aku gak sbb jenis x kisah..last2 aku yg x selesa..pelan2 aku dah malas nak on9..tp fb masih gak jd website pertama yg aku buka kalau aku on9...kiranya start pertengahan tahun ni, aku dah mula remove beberapa kawan yg aku rs xboleh lg aku jadikan kawan..tgk la lam fren list aku arini..ada beberapa nama ja yg masih kekal..

Heheheh..ckit beno kan?dua dr frens aku ni mmg aku kenal sbb sm blaja dulu..yg laki tu x lak aku tau bila last aku chat ngn dia..dah bertahun nm dia kat ctu..x pernah lak aku or dia tegur..tp aku malas nak delete sebab nak bg nampak cam ramai je kwn2..dia pon x penah kacau idop aku, so aku biar je la dia kat sn..hehehe..yg masih kekal berchatting ngn aku adalah kwn2 lama terutama yg sm blaja..seingat aku hanya makhluk Tuhan yg bernama Marx ni ja yg aku x kenal tp masih menjadi kwn aku..Sebabnya?hehehe..satu word ja aku leh describe dia ni..sbbnya Marx ni sgt BEST..hehehe..xtau la nak describe cmna best dia tu..aku leh tahan layan dia nyembang smpai pagi n berjam2 lamanya..mmg x abis idea ngn dia ni..cam dah bertahun kenal aku bantai sembang..

YM ni gak bg aku byk gak kebaikannya klu dipk dari sudut yg positive..yg paling aku suka skali sbb bole menjimatkan dwet sbb kalau aku ada hal nak sembang ngn member n hal tu lak mmg perlu dbncangkan panjang lebar, mmg YM la jalan aku n kawan2 guna..hehehe..kiranya x yah la nak antar SMS panjang2 or bercalling2 untuk sembang..aaa...jimat kan?kesimpulannya baik atau buruk sesuatu bnda tu terpulang la pada cara kt guna bnda yg sememangnya dicipta untuk memudahkan kita..x gitu?heheheh....tamat...








1 comment:

  1. yantz kami tag hampa..jwb ler..buleh buat entry baru hehe :P..

    refer kat sini
    http://dstickynote.blogspot.com/2010/12/jwb-nad-punya-dulu.html

    ReplyDelete