WELCOME....

IT'S ALL ABOUT YARNTZ...

Wednesday, January 12, 2011

> Dok hostel lg...

Setelah aku pulun bertungkus lumus mencari masa yg sesuai, akhirnya aku berjaya gak mencuri masa untuk menulis entry terbaru. Ewwahhh...cbuk sgt la kononnya..hehehehe..baru2 ni aku masuk hostel..kiranya macam kembali ke zaman yg dah lama sgt aku tgglkan..rsnya lebey kurang 9 yahun dulu iaitu ms aku skola menengah dulu..napa aku cakap camtu?alasan2 yg leh wat aku katakan hostel ni macam hostel skola adalah kerana:

1. Aku kena pakai uniform..so, setiap kali bgn tdo aku aku x payah termenung nk pk baju pa nak pakai..setiap ari pakai t shirt yg sm n wajib berkasut (bukan kaler putih la)..hehehehe..

2. Ada katil 2 tgkt..masa zaman aku dip dulu, katil aku setingkat ja..zaman skola ja ada katil camtu..hehehehe..walaupon kat umah aku da katil camtu, rsnya dah bertahun tgkt atas tu xda penghuni..

3. Aku menangis masa mula2 masuk hostel tu dulu sbb ati yg sgt2 x hepi berada jauh ngn family (sebenarnya umah angah 15 minit ja ngn hostel..sampai ati mak aku x bg berulang..hukhuk..)

Ni dah masuk 2nd week aku kat hostel ni..aku dah leh trima la keadaan hostel yg agak x slesa ni sbb aku pk xlama aku akan berada kat cni..mgkn dalam 2 bulan lg ja..kdg2 aku lari gak balik umah..ujung mggu mmg wajib la aku bertandang ke umah angah kan..hehehehe..sm mcm aku dok umah sewa dulu gak la..


pic ni 1st day aku dok kat hostel..
ni ready nak p klas la kiranya..
*gemuknya nabihan...

ronda time..balik klas trus siap2 nak p merayau...

No comments:

Post a Comment