WELCOME....

IT'S ALL ABOUT YARNTZ...

Wednesday, August 11, 2010

> 1st Ramadhan....

harini 1st puasa..trasa macam zaman kecik2 bila bangun sahur dengan mata terpejam ke bilik air..sampai kat meja makan pon camtu..sempat aku abiskan seketul nugget ngn mata terpejam tu..mak gelak aja..heheheh..mgkn sbb ari 1st kot..liat btol nak bangun..mata ni jangan cakap la..mmg macam ada gam yg lekat..konon2 x mau la makan nasi..mak pulak idang nasi panas + tom yam..pepegi pon terliur gak..pa lagi, aku gagahkan gak la makan ckit nasi...sedap gak makan nasi pepagi wlupun ngn hanya nasi putih+tomyam+nugget..

ntah smpai bila la aku akan camni..sonok sgt bersahur n berbuka ngn family especially mak..aku harap tahun depan n tahun seterusnya aku masih macam ni..tp tndanya kena solo lg la..heeh..xpa la..hhuuh...

tahun ni gak km sekeluarga berpuasa tanpa Wan..mesti nenek sedey..harap Wan tenang di sana..yg lain2 mcm biasa gak...xbyk perubahan..cuma ada sorang ahli baru lam family..anak along..ahmad zuhair...c kecik yg comey n sepet..

dlm keseronokan bersahur n berpuasa di umah, kdg2 ati ni bercelaru gak..hehe..kdg2 ati ni sedey..kdg2 hepi...awl mggu aritu mmg sedey sgt bila proposal aku kena reject...huhuu..sehari ooo nangis...tp smlm aku dapat perkhabaran gembira..wlupon x la sehebat mn, masih membuat aku tersenyum sampai la nak tdo...heheheh..dunia..dunia..

No comments:

Post a Comment