WELCOME....

IT'S ALL ABOUT YARNTZ...

Saturday, August 14, 2010

> Kalaulah....

Kalau aku leh mintak apa sj..hya satu ja yg aku nak minta..permintaan yg bg org lain remeh..heheh..bg org permintaan yg bodoh..mmg byk impian aku..tp ni impian yg paling lama aku simpan n x pernah berubah..impian lain suma berubah2..zaman skola dulu kononnya nak beli keta besar..gla tol..minat ford ranger ms tu..bila umo makin meningkat tringin lak nak pakai toyota vios..yg terbaru nak pakai toyota alphard lak...heheh...tp impian yg satu ni rsnya timbul dr skola rendah lg..sampai la umo aku 25 skang, impian ni still sm n xpernah berubah sedikit pon..mmg aku nak sgt perkara ni terjadi..dulu aku harap, kalau sehari pon aku dapat impian ni, aku dah bersyukur..semakin lama, harapan macam makin xda..then aku kata lam ati, dpat rs separuh hari pon xpa la..masih xdapat..bertahun aku menunggu..masih sm..menanti n trus menanti..kecewa gak ati ni...beberapa tahun lepas, aku hajatkan kalaulah dapat sejam pon jd la..mgkin bila aku x brapa demand, leh dpat..tp sm jugak..aku frust lg..mcm xda harapan aku dpat ja impian ni..ms besday aku yg ke25 aku berharap kalau dpat seminit dua pon jd la..aslkan impian aku tu dapat ku rasa...tahu aku dpat or x?huhuu..mesti la tak dpat..frust btol..setiap kali aku bayangkan impian ni, aku sedey..siyes..perkara yg mgkn org lain x mau tp aku ja pulun2 sgt..xtau napa aku simpan impian yg bg aku mgkn xkan jd kenyataan sampai la abis hayat aku kat dunia ni..penah aku terbawa2 impian ni dalam mimpi..arini..aku berangan lg..tp aku x mintak lama..sesaat pon jd la..sesaat yg akan aku syukuri n igt sampai mati..tp mungkinkah nasib aku sebaik tu?mungkinkah semudah tu aku dapat apa yg aku hajatkan...entahlah..kalaulah ada yg berkenaan terbaca coretan aku ni, ketahuilah bahawa diri ni nak sgt bersamamu..cukuplah sesaat..diri ini nak sgt rs curahan prasaan sayangmu yg ikhlas..nak rasakan kucupan kasihmu yg tulus n pelukanmu mendakap diri ini..cukup la sesaat semua tu...dan diri ini tidak lg akan meminta apa2 darimu...ini janjiku..hanya ni sja permintaanku..satu impian yg dah lama aku simpan..berilah cuma satu peluang untuk diri ini..sbb anakmu ni x penah merasa kasih sygmu AYAH....

3 comments:

  1. nurbaya like this post. cam lam fb tu.. hehe ;p

    ReplyDelete
  2. hahah..gegeh ampa..nnt km boh button like k..aritu dah boh but dah remove lak..heheh...

    ReplyDelete
  3. Ha'ah.. dah ader la button like.. hihi ;p

    ReplyDelete