WELCOME....

IT'S ALL ABOUT YARNTZ...

Thursday, August 19, 2010

> Mana menghilang?

Lamanya aku x update blog ni..konon2 nak update tetiap hari la..tp bila kesibukan or terbuat2 cbuk, terlupa sat kat blog ni..gpon cam xda idea nak tulis pa..tiap2 ari perjalanan idop ni cam sm ja.bgn pg, p keja, balik keja, p bazar, relax sat, buka posa, tggu sampai kul 11 lebih kurang, then trus lena..xkan la nak tulis bnda yg sm tetiap ari kan...huhuhh...ermmm...sebenarnya aku x la kalut sgt pon...takat nak edit report n tambah LR tu mmg la ada keja..tp most of da time aku abiskan ngn dengar lagu n berangan..sesekali layan movie yg aku pinjam dari housemate aku yg tgh dilamun cinta tu..baya..baya...tu la housemate aku..dulu byk gak sembangnya..tp sejak 2 menjak ni, diam beno dia..ada la sembang x sampai 100 perkataan ngn aku sehari..heheh..aku bohong ja la yg tu..tp sejak dia dilamun cinta ni, tiap2 ari ngadap lappy smbil tersengeh ala2 kerang rebus dok jual kat padang kota tu..ish la..sedap lak bila igt kerang rebus..hahah..berbalik pada baya..aku pon x tau la apa yg dia dok wat depan lappy tu..chatting@blogging?huhuhu..xpa la..jnji dia bhagia..aku lak ngn jiwa kacau...hahah..jiwa kacau?word x ley blah la...x la kacau sgt..tp sj ja konon2 wat susah ati..padahal sm ja idop aku...makan n tdo sm ja seleranya cam x jiwa kacau..huhu..apa aku ngarut ni...adeh la.baik smbang dengar lagu ja la...

aku mmg rs cam nak tembak ja c baya ni sbb slalu x layan aku sembang..


6 comments:

  1. haha.. I'm not in love la.. just a big crush.. sorry i abandon you.. your feelings.. starting from today.. lets chat more.. love you baby.. ;p

    ReplyDelete
  2. starting from today konon...u've promise me since a day b4 rite...liar..cit...

    ReplyDelete
  3. i think i treat you better today.. ;p but you left with some dude leave me break the fast alone. huhu!!! melampau...

    ReplyDelete
  4. uih bukan ada librarian tu pun suka bercakap byk gak ker hahaha...oh baya fallen in love rupanya..patut la :))

    ReplyDelete
  5. baya: dat's was unplanned la..besides ur da one dah always leave me b4..hahah...appointment la konon kan..

    stickynote:baya sedikit gatai la ni..hahah..

    ReplyDelete
  6. Amboi..Amboi...PDA nya Yan and Baya :) heheh... Rindu plak kat Yan and Baya...Mcm lama x jumpa..heheh

    ReplyDelete