WELCOME....

IT'S ALL ABOUT YARNTZ...

Friday, August 13, 2010

> 2nd day of Ramadhan @ bujang....













kekekehe...ni la gambo aku n my luvly housemate, baya kira2 2 jam sebelum berbuka..adoi la..beli makan pya la awl..dah balik awl, km dorang pon pulun la p bazar seawal mgkin..takot lauk abis la kononnya..heheh..time ni rsa aku la blum pon kul 6 lg...tengok la baya yg dah ready dpan bungkusan2 nikmat tu..heheeh..aku lak purak2 kepenatan padahal mmg sj2 ja wat pose camtu..smlm x la letih sgt..tp yg herannya pastu leh lak aku terlena sementara nak tggu waktu berbuka..beria beno aku smlm..dipendekkan cita just nk listkan apa menu km dorg smlm..aku n baya dua2 g beli nasi kandar fisol..aku pya lauk ayam goreng (for sure la kan)+air asam perut..baya lak daging itam+sotong..xcukup ngn tu, km dorang beli gak untuk sahur..baya pya supplement smlm satey n bihun goreng..aku lak murtabak...org tu kata murtabak ayam..tp ms makan aku rs cam murtabak bawang n kentang ja..yg bestnya ,murtabak tu ada lada itam..mmg trasa btol lada itam tu..1st time aku makan murtabak yg ada aroma lada itam sekuat tu..hahaha..n kesan dr lada itam tu, aku sakit perot dr pg td..hahahah...dasat tol murtabak makcik tu..huhuhu..k la..sakit pewot lg ni..hahahah...chow....









No comments:

Post a Comment